
Facebook-ის ახალი ლოგო მრგვალია, ოთხკუთხედის ნაცვლად, რაც შეეხება ფერს, მუქი ლურჯიდან უფრო ღია ფერის გახდა.Facebook-ის საიტი 2004 წლის 4 თებერვალს, მარკ ზაკერბერგის მიერ, ჰარვარდის კოლეჯის სტუდენტებთან ერთად “thefacebook“ სახელით ჩაეშვა, თუმცა ცოტა ხანში, კომპანიამ სრული რებრენდინგი განიცადა.
რებრენდინგის შედეგად, კომპანია Facebook გახდა და 2005 წლის 23 აგვისტოს, სახელწოდება ლოგოზეც აისახა. მცირედი მოდიფიკაციებით, საიტის ინტერფეისში, აპლიკაციებსა თუ რეკლამებში, ეს წარწერა დღემდე უცვლელია. 


No comments:
Post a Comment